Alla inlägg under september 2009

Av Anki - 21 september 2009 21:06

Vi besökte starwarsutställningen i Ö-vik förra året. Jag har gjort ett starwarsalbum till sonen. Roligt minne

  

  

  

                          

Av Anki - 18 september 2009 08:21

Det är riktigt kallt idag. Termometern visade på 0,6 när vi klev upp klockan 7. Brr! Har gjort färdigt veckans skoluppgifter så jag kan unna mig en hel dags scrappande om jag vill. Kul!!!! Jag har flera projekt på gång. Jag började med ett Starwarsalbum i förrgår och den ska jag nog fortsätta med idag.. Fick höra att min morbror K fyllde år igår så jag ska göra ett grattiskort till honom. Har även tänkt börja göra lite julkort, men det får jag nog vänta några dagar med. Och så har jag min STORA fotohög... beställde kopior av årets foton och dom fick jag hem för några dagar sedan.. Är såå sugen på att börja scrappa ihop några LO:s av dom..  Jag är verkligen inne i en scrapparperiod just nu =))


Av Anki - 17 september 2009 19:46


Kolla in så fina stämplar man kan vinna i denna blogcandy. Gå in till Papper & Sånt och var med du med!

Adressen är: http://papperochsant.blogspot.com/2009/09/sugen-pa-godis.html

Av Anki - 13 september 2009 15:50

Det blev två LO:n idag. Den första ser ut så här:

  


Och den andra ser ut så här:

  

Av Anki - 11 september 2009 22:44

Den här har jag gjort till Svensk scrapbookings septemberutmaning. Temat är glädje..


  

Adressen till svensk scrapbooking är: http://www.svenskscrapbooking.se/

Av Anki - 11 september 2009 22:41

Skolan anordnar tjärnenloppet varje år. 2006 gick sonen på dagis och det var första gången som han var med. Dom skulle åka ett varv men A tyckte det var så roligt så han åkte två varv på raken. Sen smakade det bra med lite blåbärssoppa!!

     


Av Anki - 11 september 2009 22:39

De här bilderna är från 2001. Vi var och husvagnscampade i Ljusselet. Mysigt!!

  

Av Anki - 11 september 2009 22:36

Ja, det tror min käre make att han är...

Tyvärr blev inte bilden bra.. Ska ta ett nytt imorgon...

  

Välkommen till min blogg

Hej och välkommen hit! Jag heter Anki och bor i Norrbotten tillsammans med min man och son. Har alltid tyckte om att pyssla. Började scrappa "på riktigt" 2008. Lämna gärna ett avtryck - d.v.s. en kommentar - inann du lämnar min sida.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards