Alla inlägg under augusti 2009

Av Anki - 31 augusti 2009 09:20

Har aldrig varit med i sådant tidigare. Det var första gången och jag måste säga att det var himla roligt!!! Jag har lärt mig massor med nya saker.. och fått massor av inspiration. Måste kolla om det finns fler CC-tävlingar som jag kan vara med i. "hoppas"..

Av Anki - 31 augusti 2009 09:11

Gör en LO eller ett kort med material som börjar med alla bokstäverna i Lykka. Man skulle även skriva hur vi tänkt när vi valt materialet.


L= Lim

Y= Yllegarn

K= Knappar

K= KaiserCraft Pearls

A= Alfabet


Av Anki - 31 augusti 2009 09:10

Här skulle man göra ett kort eller en LO med färgerna; rosa och brunt. Svart & vitt fick användas men de fick inte ta över.


Av Anki - 31 augusti 2009 09:08

Skapa efter en skiss. Man fick vända och vrida på den, men det skulle synas att man har gått efter skissen. (skissen fanns med i beskrivningen som man fick)


Av Anki - 31 augusti 2009 09:07

Här skulle man göra ett valfritt alster, men man var tvungen att ha med kakservetter, nyckel/ar, öljetter och band.


Av Anki - 31 augusti 2009 09:05

Här skulle man göra ett valfritt alster. Embossa med minst två olika färger. Jag som aldrig har embossat och har inga embossinggrejer deltog inte i den här utmaningen. Måste nog åka och köpa material så jag kan vara med en annan gång.

Av Anki - 31 augusti 2009 09:04

Här skulle man gå in under ScrapLyckans blogg och välja ut ett alster som man ville lifta.


Av Anki - 31 augusti 2009 09:03

I det här uppdragen var man tvungen att ha med: något rosa, bling och spets.


Välkommen till min blogg

Hej och välkommen hit! Jag heter Anki och bor i Norrbotten tillsammans med min man och son. Har alltid tyckte om att pyssla. Började scrappa "på riktigt" 2008. Lämna gärna ett avtryck - d.v.s. en kommentar - inann du lämnar min sida.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards