Alla inlägg under oktober 2009

Av Anki - 22 oktober 2009 07:46

Ett till bidrag färdigt. Här skulle man scrappa sin favorit efterrätt. Jag tänkte direkt på ananaspajen som jag brukar göra ibland. Den är så himla god! 


  

Adressen till JP Hobbys CC är:

http://jphobby.forum24.se/

Av Anki - 21 oktober 2009 11:58

Scrappandet går med hiskelig fart, är full av inspiration =)) Nästa är en färgutmaning. Här ska man använda sig av orange och grönt. Det är tillåtet att komplettera med vitt, svart och brunt men det får inte ta över. LO, kort och alter är tillåtet.  Så här ser mitt bidrag ut:


  

En detalj som kanske inte syns så väl är att jag har använt mig av grön punchinella till vänster om kortet och trätt ett grönt sidenband igenom samt målat vita stygn runt det mönstrade pappret. Riktigt läckert!


Adressen till JP Hobby:s cyber crop är:

http://jphobby.forum24.se/

Av Anki - 21 oktober 2009 11:53

Här kommer det andra bidraget till JP Hobby:s cyber crop. Man har en skiss att följa och inspireras av. Här är det kort eller LO som gäller. Kravet är att man ska använda massor av cirklar. Så här ser mitt bidrag ut:


  

Det var riktigt skojigt att använda så här många cirklar. Har aldrig gjort det tidigare men kommer säkert att göra det i fortsättningen...


Adressen till JP Hobby:s cyber crop är:

http://jphobby.forum24.se/

Av Anki - 21 oktober 2009 11:48

Jag såg för några dagar sedan att JP Hobby ska ha en cyber crop och jag blev så sugen att vara med men trodde inte att jag skulle få tid till det. Men i morse gick jag in på deras sida igen och då föll jag.. jag bara måste vara med!! Jag körde igång på stört..  och så här ser det första bidraget ut:


  

Man ska göra en LO med dold journaling. Tyngdpunkten ska vara på fotot. Jag har gjort två journalingtags ovanför fotot. Jag känner mig jättenöjd med LO:n, tycker att den blev fin..


Adressen till JP Hobby:s cyber crop är:

http://jphobby.forum24.se/

Av Anki - 20 oktober 2009 19:14

Idag har jag gjort mitt första julkort för i år. Så här ser den ut:

  

Av Anki - 20 oktober 2009 06:48

Och vad ska man hitta på idag då? Jo här blir det till att pyssla om en sjuk liten grbb här hemma. Han har åkt på influensan, har över 39 graders feber. När han sover ska jag passa på att plugga en del och så har jag tänkt scrappa också.. om jag hinner..



Av Anki - 19 oktober 2009 23:35

Jag har suttit en liten stund och scrappat idag. Gjorde ett halloweenkort till Svensk scrapbookings oktoberutmaning.

Så här ser den ut:

  

Adressen till svensk scrapbooking är:

http://www.svenskscrapbooking.se

Av Anki - 14 oktober 2009 08:53

Igår började jag med min födelsedagskalender. Kommer att lägga upp bilder när den är klar Glad

Välkommen till min blogg

Hej och välkommen hit! Jag heter Anki och bor i Norrbotten tillsammans med min man och son. Har alltid tyckte om att pyssla. Började scrappa "på riktigt" 2008. Lämna gärna ett avtryck - d.v.s. en kommentar - inann du lämnar min sida.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards